72. MANAGEMENTUL IN CADRUL COMPANIILOR AERIENE STUDIU DE CAZ COMPANIA TAROM S.A.

CUPRINS


CAPITOLUL I
1. TRANSPORTURILE AERIENE – COMPONENTA A TRANSPORTURILOR INTERNATIONALE

1.1. Organizarea si dezvoltarea transporturilor aeriene internationale
1.2. Transporturile aeriene – o componenta a transporturilor internationale
1.3. Transporturile aeriene – caracteristici specifice
1.4. Clasificarea serviciilor de transport aerian

CAPITOLUL II
2. ASOCIATIA INTERNATIONALA DE TRANSPORT AERIAN (I.A.T.A.)

2.1. Definire si obiect de activitate
2.2. Scurt istoric
2.3. Raporturile asiciatiei cu publicul larg, companiile aeriene, guverne, tari
2.4. Planul de regularizare si plata IATA (Billing and Sttelment Plan – BSP )

CAPITOLUL III
3. MANAGEMENTUL IN CADRUL COMPANIILOR AERIENE

3.1. Managementul strategic al resurselor umane. politicii de comunicare interna
3.1.1. Resursele umane ale companiei TAROM. Strategii de dezvoltare a personalului
3.1.2. Relatiile intre conducere si angajati. Cresterea productivitatii muncii
3.1.3. Modalitati specifice de fundamentare a activitatii de training si dezvoltare
3.1.3.1. Analiza nevoilor de training si dezvoltare
3.1.3.2. Proiectarea programelor de training si dezvoltare
3.2. Managementul strategic al mijloacelor
3.3. Piata serviciilor de transport aerian in ROMANIA
3.4. Compania tarom principalul operator aerian roman
3.4.1. Scurt istoric
3.4.2. Structura organizatorica
3.4.3. Piata europeana si acordul cu SKY TEAM
3.4.4. ACORDUL OPEN – SKY IN Romania
3.4.5. Strategii de mentinere pe piata a companiei tarom in conditii optime de operare

CAPITOLUL IV
4. BILETUL DE CALATORIE PENTRU PASAGERI ÎN CADRUL COMPANIEI TAROM S.A.

4.1. Electronic Ticketing (SETS)
4.2. Bagajul
4.2.1. Bagajul de mana
4.2.2. Bagajul de cala
4.3. Criterii generale de stabilire a tarifelor în activitatea de marketing si vânzari a COMPANIEI TAROM
4.3.1. Curse regulate internationale
4.3.1.1. Tarife
4.3.1.2. Contracte comerciale tip SPA/BSA
4.3.1.3. Yield Management
4.3.1.4. Curse Charter
4.3.1.5. Inchirieri de aeronave
4.3.1.6. Reclama si publicitate
4.3.1.7. Organizarea, vânzarea si promovarea de programe turistice
4.3.1.8. Pregatirea personalului de specialitate

BIBLIOGRAFIE


71 pag.