10. MANAGEMENTUL APROVIZIONARII LA S.C. X S.A.



CUPRINS


CAPITOLUL I
1. Strategia de aprovizionare materiala
1.1. Piaţa furnizorilor - componentă a mediului ambiant al întreprinderii
1.2. Tipuri de strategii in aprovizionarea materială
1.3. Analiza pieţei de furnizare, evaluarea şi selecţia furnizorilor
1.3.1. Identificarea ofertelor de produse, a furnizorilor şi zonarea pe grupe de importanţă
1.3.2. Alegerea materialelor, produselor
1.3.3. Caracterizarea furnizorilor ca producători
1.3.4. Caracterizarea furnizorilor prin resursele oferite
1.3.5. Caracterizarea furnizorilor după facilităţile oferite
1.3.6. Caracterizarea furnizorilor prin calitatea managementului
1.3.7. Evaluarea şi selecţia furnizorilor
1.3.8. Testarea credibilităţii furnizorilor
1.4. Elaborarea strategiei in aprovizionarea materială

CAPITOLUL II
2. Prezentarea generala a S.C. X S.A. Bucureşti
2.1. Date de identificare
2.2. Scurt istoric
2.3. Obiectul de activitate
2.4. Evoluţia principalilor indicatori economico-financiari in perioada analizata
2.5. Analiza diagnostic

CAPITOLUL III
3. Analiza strategiei de aprovizionare la S.C. X S.A. Bucureşti
3.1. Organizarea in cadrul departamentului de aprovizionare
3.2. Structura materială disponibilă şi utilizată
3.3. Surse şi forme de aprovizionare
3.4. Dimensionarea economică a stocurilor curente
3.5. Elaborarea şi fundamentarea planurilor şi programelor strategice de aprovizionare
3.6. Alegerea şi selecţia furnizorilor, testarea credibilităţii acestora
3.7. Sinteza aspectelor negative investigate in procesul aprovizionării materiale la nivelul anului de baza

CAPITOLUL IV
4. Masuri necesare a fi adoptate in vederea îmbunătăţirii aprovizionării materiale si a deciziei de identificare si selecţie a furnizorilor la S.C. X S.A. Bucureşti in anul previzionat
4.1. Măsuri necesare a fi adoptate in vederea îmbunătăţirii aprovizionării materiale şi a deciziei de alegere a furnizorilor
4.2. Dimensionarea pe criterii economice a cantităţii de comandat şi aprovizionat utilizând modele economico-matematice care iau in calcul cheltuielile de lansare a unei comenzi şi a cheltuielilor de stocare
4.3. Alegerea furnizorilor folosind mai multe criterii de selecţionare

Bibliografie

103 pag.
Tabele, grafice color