51. POTENTIALUL TURISTIC SI OFERTA TURISTICA A STATIUNII X

CUPRINS

Introducere

CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A S.C. X S.A.

1.1. Asezarea geografica a statiunii
1.2. Resursele turistice specifice zonei X
1.3. Baza tehnico-materiala
1.4. Analiza resurselor umane
1.5. Structura organizatorica
1.6. Utilizarea fortei de munca si a indicatorilor de exprimare

CAPITOLUL II
PRINCIPALELE SERVICII TURISTICE – STRUCTURA SI IMPORTANTA ACESTORA

2.1. Importanta serviciilor turistice in economia nationala
2.2. Importanta serviciilor turistice
2.3. Structura produselor turistice oferite

CAPITOLUL III
ANALIZA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICO-FINANCIARI CARE CARACTERIZEAZA ACTIVITATEA SOCIETATII

3.1. Analiza rezultatelor obtinute din servicii de cazare
3.2. Analiza serviciilor de alimentatie publica
3.3. Analiza serviciilor de agrement
3.4. Analiza resurselor financiare
3.4.1. Veniturile si cheltuielile activitatii de turism la Cabana X
3.4.2. Venituri din activitati suplimentare
3.4.3. Cheltuielile intreprinderii de turism
3.5. Evaluarea eficientei activitatii pe baza indicatorului – Gradul de ocupare al capacitatii de cazare

CAPITOLUL IV
DIVERSIFICAREA SERVICIILOR TURISTICE OFERITE TURISTILOR IN STATIUNEA X, CABANA "X"

4.1. Principalele obiective privind diversificarea serviciilor turistice
4.2. Diversificarea serviciilor turistice la nivelul Statiunii X

CONCLUZII SI PROPUNERI

BIBLIOGRAFIE
ANEXE




50 pag.