3. CAI DE CRESTERE A DESFACERILOR DE PRODUSE LA S.C. Y S.A.



CUPRINS


CAPITOLUL I
1. PREZENTAREA GENERALA A S.C. Y S.A.

1.1. Profilul de activitate, baza juridica de organizare si functionare a S.C. Y S.A.
1.2. Organizarea structurala a S.C. Y S.A.
1.3. Caracterizarea activitatii economice a S.C. Y S.A. pe baza principalilor indicatori economici
1.4. Elemente specifice procesului tehnologic de fabricatie a produselor din profilul intreprinderii
1.4.1. Infrastructura
1.4.2. Descrierea procesului de productie

CAPITOLUL II
2. ORGANIZAREA STRUCTURALA A ACTIVITATII DE DESFACERE A PRODUCTIEI S.C. Y S.A.

2.1. Activitati specifice procesului de desfacere a productiei unitatii
2.2. Sistemul de organizare interna a directiei marketing – vanzări. Repartizarea atributiilor si responsabilitatilor pe posturi si functii
2.3. Sistemul de relatii specifice subsistemului desfacerii produselor in interiorul si in afara societatii
2.4. Analiza critica a organizării actuale a conducerii activitatii de desfacere a S.C. Y S.A.

CAPITOLUL III
3. ANALIZA REALIZARII ACTIVITATII DE DESFACERE A S.C. Y S.A. PE ANUL 2006

3.1. Analiza evolutiei volumului desfacerilor si a productiei marfa pe total si pe structura; caile de distributie folosite
3.2. Dinamica stocurilor efective de produse finite in raport cu limitele normative in anul 2006
3.3. Analiza modului de organizare a livrărilor de produse finite (distributia efectiva a produselor)
3.4. Analiza critica a activitatii de desfacere a produselor finite in anul 2006 si influenta asupra rezultatelor economice
3.5. Sinteza elementelor caracteristice situatiei analizate pe problematica abordata pentru anul 2006

CAPITOLUL IV
4. STRATEGIA DE DESFACERE (VANZARE) A PRODUCTIEI LA S.C. Y S.A.

4.1. Caracterizarea mediului concurential in care urmează a se realiza desfacerea productiei la S.C. Y S.A.
4.2. Structura produselor prevăzute pentru fabricare in anul 2007 la S.C. Y S.A. cu definirea bazei justificative
4.3. Modul de estimare a volumului desfacerilor de produse pe anul 2007.Stadiul contractării produselor destinate vanzării
4.4. Cai de distributie si forme de promovare prevăzute pentru anul 2007 servicii asigurate vanzarilor
4.5. Sinteza elementelor caracteristice situatiei analizate pe problematica abordata pentru anul 2007

CAPITOLUL V
PROGRAM DE MASURI PEOPUSE PENTRU IMBUNATATIREA ACTIVITATII DE DESFACERE A PRODUSELOR LA S.C. Y S.A. PENTRU ANII 2006-2007 SI EFECTELE ECONOMICE ESTIMATE

BIBLIOGRAFIE

ANEXE



140 pag.
Tabele, grafice color, diacritice